»Najbolj si želimo, da se začne vzporedni tir čim hitreje graditi.«
»Prioriteta ministrstva in vlade ostaja tudi gradnja dodatnega vzporednega tira, tako da bo nova povezava med Koprom in Divačo dvotirna.«
»Vzporedna proga je pomembna. Vzporedna proga je v resnici zaključek drugega tira in prav je, da se ti projekti izvajajo že danes, da so gradbišča in teren predpripravljeni.«
»Cena vzporednega tira bo jasna, ko bodo na mizo prišle ponudbe.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Treba je tudi poudariti, da dokler ne bo dograjen tudi levi tir, bodo okoliške vasi ogrožene, prav tako bo obstajala nevarnost za okolje.«
»Vsi predori na trasi drugega tira so se gradili po novi avstrijski metodi (NATM). Gre za ciklično metodo, za katero je značilno, da se v kratkem razmiku izkoplje del predora v dolžini, ki je odvisna od geotehničnih razmer, in se neposredno po izkopu podgradi s podpornimi elementi, ki jih tvorijo predvsem brizgani beton, sidra in podporni lok.«
»Približno 400 milijonov evrov. Takšne so zdaj ocene.«
»Govorimo o nekaj manj kot 400 milijonih evrov, o točni številki pa namenoma ne govorim, ker še nismo tako daleč s projektom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju